اضافه کردن توکن های ERC-20 به کیف پول کوینومی

  • زمان مطالعه: 2دقیقه
  • دیدگاه ها ‏ یک دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 7818 نفر

کیف پول کوینومی

کوینومی (Coinomi) یک کیف پول امن چند ارزی برای تلفن همراه و دسکتاپ است که از سال ۲۰۱۴ وارد بازار شده است و پشتیبانی محلی و مالکیت واقعی بیش از ۱۲۵ رمزارز مبتنی بر بلاک چین و قابلیت افزودن کوین و توکن را برای کاربران بی‌شمار خود در سراسر جهان فراهم می‌کند.

یکی از مشکلاتی که کاربران هنگام کار با کیف پول کوینومی با آن مواجه می‌شوند این است; که برای تبدیل توکن ‌ها به یکدیگر باید در ابتدا آن را به کیف پول خود اضافه کنند زیرا به صورت پیش فرض در کوینومی وجود ندارد. برای حل مشکل افزودن توکن به کیف پول کوینومی می‌توانید این محتوا را تا آخر مطالعه فرمایید

طریقه ادد کردن توکن های ERC20:

توکن های ERC20 در واقع همگی بر روی بلاک چین اتریوم توسعه یافته اند و توکن های مبتنی بر اتریوم نیز نامیده می شوند. تمام این توکن ها در مراحل اولیه پیاده سازی دارای قوانین مشابهی هستند.

کوینومی یک کیف پول محبوب با قابلیت پشتیبانی از چندین ارز است که به منظور حمایت از ارزهای فورک شده ایجاد شد. اما کوینومی دقیقا مانند یک کیف پول که دارای یک جامعه و تیم توسعه فعال است نیز از اتریوم و توکن های مبتنی بر اتریوم پشتیبانی می کند. هر چند ویژگی پشتیبانی از توکن به طور پیش فرض بر روی کوینومی فعال نیست، در اینصورت نیاز دارید ابتدا آن را تنظیم کرده و سپس گزینه توکن را با اضافه کردن توکن ها انتخابی خود فعال کنید.

در صورت نبود نام توکن مد نظر در لیست توکن های اتریوم; اطلاعات ارز را از سایت Etherscan.io کپی کرده ودر قسمت ادد کردن توکن های ERC20 طبق فیلم وارد کنید

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏ یک دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

1 دیدگاه
قدیمی ترین ها
جدیدترین ها رای بیشتر
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
امیر ارشادی ناتالینی
امیر ارشادی ناتالینی
1 سال قبل

فکر نمیکنید انتقال از بستر اتریوم ترید بیشتری داشته باشه، در ضمن توضیحات تون رو فقط به آدرس یک سایت بسنده کردید که این کافی نبود.

تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

1
0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx