انتقاد شدید موسس ریپل (Ripple) از قانون گذاران آمریکایی

انتقاد شدید موسس ریپل (Ripple) از قانون گذاران آمریکایی
  • زمان مطالعه: 3دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 2514 نفر

انتقاد شدید موسس ریپل (Ripple) از قانون گذاران آمریکایی

موسس ریپل (Ripple) از قانون گذاران آمریکایی به دلیل باختن به چین در رقابت تسلیحاتی فناوری بلاک چین به شدت انتقاد کرد.

موسس ریپل، کریس لارسن (Chris Larsen) که در کنفرانس اجلاس بلاک چین لس آنجلس در تاریخ ۶ اکتبر سخنرانی می کرد، از قانون گذاران ایالات متحده به دلیل جا ماندن از چین در توسعه نسل بعدی سیستم مالی جهانی انتقاد کرد.

لارسن در سخنرانی خود به موضوع انتقال دفتر مرکزی ریپل به کشورهای دیگر به دلیل نگرانی های خود در خصوص مقررات این کشور برای ارزهای دیجیتال اشاره کرد.

لارسن معتقد است که ایالات متحده در جنگ سرد فناوری با چین عقب افتاده است و اظهار داشت که دولت مرکزی چین در ارائه شفافیت قانون گذاری، تخصیص منابع، ایجاد زیرساخت ها و تقویت نوآوری در بلاک چین و سایر فناوری های نوظهور مانند داده های بزرگ، نظارت و هوش مصنوعی از قانون گذاران آمریکایی پیشی گرفته است.

چین به این درک رسیده که این فناوری ها کلیدی برای کنترل نسل بعدی سیستم مالی جهانی هستند و سیستم بانکی کنونی، سیستم دو دهه آینده نخواهد بود.

ارز دیجیتال بانک مرکزی

بنیانگذار Ripple با بیان اینکه چین از نظر ارز دیجیتال بانک مرکزی (CBDC) بسیار جلوتر از آمریکا است، بر عدم موفقیت ایالات متحده در پذیرش ابتکارات دیجیتالی کردن دلار تأکید کرد. لارسن افزود که CBDC به چین این اجازه را خواهد داد که یوان را در سطح جهان گسترش دهد و سلطه دلار آمریکا در بازارهای بین المللی را تضعیف کند.

در اوایل هفته جاری، معاون رئیس بانک خلق چین، فن یی فی (Fan Yi Fei) اعلام کرد که بانک مرکزی این کشور از طریق برنامه آزمایشی ارز دیجیتال، پرداخت الکترونیکی (DCEP) خود، موفق به انجام معاملات داخلی به ارزش بیش از ۱۶۲ میلیون دلار شده است.

لارسن اظهار داشت که قانون گذاران چینی از همتایان آمریکایی خود بسیار سازگارتر هستند. وی استدلال کرد که کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا (SEC) باید بلاک چین را به عنوان یک میدان جنگ حیاتی در رقابت تسلیحاتی فناوری با چین بپذیرد؛ بجای اینکه با سیاست های اشتباه خود مانند نابود کردن شوق عرضه اولیه (ICO) ها در سال ۲۰۱۷ شرایط را دشوارتر کند.

لارسن همچنین در مورد خطرات تسلط چین در استخراج ارزهای دیجیتال هشدار داد و اظهار داشت ماینینگ اثبات کار (Proof of Work) توسط چین کنترل می شود و ماینرهای چینی تحت کنترل حزب کمونیست چین هستند.

ماینرها استاد هستند. اگر بخواهند می توانند تاریخ را از نو دوباره بنویسند. آنها می توانند معاملات را مسدود کنند.

 

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx