تحلیل ارزهای دیجیتال اتریوم، چین لینک، پولکادات و کاردانو

تحلیل ارزهای دیجیتال اتریوم، چین لینک، پولکادات و کاردانو
  • زمان مطالعه: 6دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 2465 نفر

تحلیل ارزهای دیجیتال اتریوم، چین لینک، پولکادات و کاردانو

انتظار می رود با توجه به اینکه بازار بیشتر رمزارزها تحت سلطه گاوها قرار دارد، شاهد روند صعودی این آلت کوین ها در روزهای آتی باشیم. با تحلیل ارزهای دیجیتال زیر همراه ما باشید.

تحلیل اتریوم (ETH)

خرس ها موفق به نگه داشتن قیمت ها زیر میانگین های متحرک در تاریخ ۱۶ و ۱۷ اکتبر نشدند. این مسئله باعث شد که تمایل برای خرید افزایش پیدا کند. حالا گاوها برای عبور از سد مقاومتی ۳۹۵ دلاری تلاش خواهند کرد.

نمودار روزانه اتریوم

میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (۳۶۸ دلار) روند صعودی خود را آغاز کرده است. شاخص RSI نیز به بالای ۵۷ صعود داشته است که نشان دهنده دست برتر گاوها در بازار است. درصورتی که گاوها موفق به افزایش و حفظ قیمت ها در بازه ۳۹۵ دلاری شوند، این ارز به روند صعودی خود ادامه خواهد داد. هدف این روند صعودی رسیدن به سطح ۴۷۸ دلاری است که از بالاترین سطح قیمتی ۵۲ هفته ای (۴۸۸.۱ دلار) فاصله کمی دارد. درصورتی که قیمت ها از سطوح کنونی یا از سطح ۳۹۵ دلاری ریزش کنند، اتریوم در بازه فشرده ۳۰۸.۳ – ۳۹۵ دلاری در روزهای آتی قرار خواهد گرفت.

تحلیل چین لینک (LINK)

در سه روز گذشته چین لینک قیمت خود را بالای سطح میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (۱۰.۵ دلار) نگه داشته اما گاوها موفق به افزایش قیمت ها به بازه مقاومتی ۱۱.۱ – ۱۱.۸ دلاری نشدند. این موضوع نشان می دهد که در سطوح قیمتی بالا، تقاضا به اندازه کافی وجود ندارد.

نمودار روزانه چین لینک

با این وجود، میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه روند صعودی به خود گرفته و شاخص RSI نیز در محدوده مثبت قرار دارد که نشان از برتری نسبی گاوها می دهند. درصورتی که گاوها موفق به عبور از سد مقاومتی شوند، روند صعودی قدرت خواهد گرفت و رسیدن به اهداف ۱۳.۲ و سپس ۱۸ دلاری ممکن خواهد بود. درصورتی که قیمت ها از سطوح کنونی و یا مقاومت پیش رو ریزش کنند و به زیر بازه ۱۰.۱ دلاری کاهش یابند، روند نزولی شکل خواهد گرفت و قیمت ها ممکن است تا سطح حمایتی ۸.۷ دلاری کاهش یابند.

تحلیل پولکادات (DOT)

عدم موفقیت خرس ها در کاهش قیمت ها به زیر بازه ۳.۵ دلاری نشان می دهد که گاوها در سطوح پایین مشغول به خرید بوده اند. درصورتی که گاوها موفق به افزایش قیمت ها از خط روند نزولی کنونی شوند،‌ روند نزولی پایان خواهد یافت.

نمودار روزانه پولکادات

در این صورت پولکادات می تواند به سطح قیمتی ۴.۶ دلاری برسد. اگر این هدف محقق شود، رسیدن به قیمت ۵.۵ دلاری هدف بعدی این رمزارز خواهد بود. اما در صورتی که خرس ها موفق به معکوس کردن روند حرکتی شوند، پولکادات ممکن است تا ۳.۵ دلار سقوط کند. درصورتی که قیمت ها زیر بازه ۳.۵ دلاری قرار بگیرد، این مسئله نشان دهنده پس گرفتن کنترل بازار از گاوها خواهد بود.

تحلیل کاردانو (ADA)

کاردانو موفق شده از سطح میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (۰.۱۰ دلار)‌ عبور کند. این مسئله نشان می دهد که گاوها در سطوح پایین در حال خریداری بوده اند. گاوها بار دیگر برای عبور از سد مقاومتی تلاش خواهند کرد.

نمودار روزانه کاردانو

در صورتی که گاوها موفق به بستن قیمت ها فرارتر از سد مقاومتی شود، کاردانو می تواند به سطوح قیمتی ۰.۱۲ و ۰.۱۴ دلاری برسد. میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه روند صعودی دارد و شاخص RSI نیز در محدوده مثبت قرار دارد که حاکی از برتری گاوها در بازار این ارز است. در صورتی که خرس ها بتوانند قیمت ها را به زیر بازه مقاومتی کاهش دهند، برای ریزش هرچه بیشتر قیمت ها و تا سطح میانگین متحرک ۲۰ روزه تلاش خواهند کرد. درصورت تحقق این اهداف، خرس ها به بازار مسلط خواهند شد.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx