تحلیل ارزهای دیجیتال بیت کوین، بایننس کوین، لایت کوین و استلار

تحلیل ارزهای دیجیتال بیت کوین، بایننس کوین، لایت کوین و استلار
  • زمان مطالعه: 6دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 2429 نفر

تحلیل ارزهای دیجیتال بیت کوین، بایننس کوین، لایت کوین و استلار

گاوها هم اکنون در حال خریداری بیت کوین در مقادیر بالا هستند. درصورتی که قیمت ها از سطح ۱۱۶۰۰ دلاری عبور کند، ورود به کانال ۱۲ هزار دلاری ممکن خواهد بود. با تحلیل ارزهای دیجیتال زیر همراه ما باشید.

تحلیل بیت کوین (BTC)

در چند روز گذشته بیت کوین در بالای سطح میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (۱۱۱۳۷ دلاری) قرار گرفته است. گاوها هنگامی که قیمت ها در ۲۰ اکتبر به سطح حمایتی ۱۱۱۶۵ دلاری رسید شروع به خرید در مقادیر بالا کردند.

نمودار روزانه بیت کوین

درصورتی که گاوها موفق شوند قیمت ها را از سطح خط روند نزولی افزایش دهند، این رمزارز ممکن است دوباره به سطح مقاومتی ۱۱۷۱۹ دلاری برسد. در صورت موفقیت در رسیدن به این سطح قیمتی، می توان انتظار رسیدن به سطوح ۱۲۰۰۰ و ۱۲۴۶۰ دلاری را داشت. صعودی بودن میانگین ها و قرار داشتن شاخص RSI در محدوده ۶۱ نشان می دهد که گاوها دست برتر را در بازار دارند. درصورتی که قیمت ها از خط روند نزولی کاهش پیدا کنند و به زیر میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه سقوط کند، قیمت ها ممکن است تا سطح حمایتی ۱۰۵۰۰ دلاری کاهش پیدا کند.

تحلیل بایننس کوین (BNB)

در تاریخ ۱۶ اکتبر، بایننس کوین از سطح ۳۱.۹ دلاری شروع به ریزش کرد. اما گاوها در سطح حمایتی ۲۹.۵ دلاری شروع به خرید در مقادیر بالا کردند. این موضوع نشان می دهد که سطح مقاومتی قبلی حالا به سطح حمایتی تبدیل شده است.

نمودار روزانه بایننس کوین

میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (۲۹.۰۶ دلار) روند صعودی دارد و شاخص RSI نیز بالای ۶۱ قرار گرفته است که نشان از تسلط گاوها در بازار در است. میانگین متحرک ساده ۲۰۰ روزه (۱۹.۹ دلار) نیز روند صعودی خود را شروع کرده است. این موضوع نشان دهنده صعودی بودن روند بلند مدت بایننس کوین می باشد. در صورتی که گاوها موفق به عبور از سطح مقاومتی ۳۲ – ۳۳.۳ دلاری شوند، روند صعودی قدرت خواهد گرفت و این ارز دیجیتال ممکن است به بالاترین سطح خود برسد.

اما در صورتی که خرس ها موفق شوند قیمت ها را به زیر میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه کاهش دهند، شرایط به نفع خرس ها تغییر خواهد کرد.

تحلیل لایت کوین (LTC)

با مسطح بودن میانگین ها و قرار داشتن شاخص RSI در زیر نقطه میانی می توان گفت که عرضه و تقاضا به تعادل رسیده است.

نمودار روزانه لایت کوین

با نگاه به الگوی شکل گرفته در نمودار فوق می توان متوجه شد که گاوها در سطوح پایین قیمتی در حال خریداری بوده اند. در صورتی که گاوها بتوانند قیمت ها را به بالای میانگین های متحرک افزایش دهند، می توان انتظار افزایش قیمت ها تا ۵۱.۱ را داشت.

در صورتی که گاوها موفق به رسیدن به این سطح قیمتی شوند، با قدرت گرفتن روند صعودی، هدف بعدی سطح قیمتی ۶۱.۵ دلاری خواهد بود. اما در صورتی که خرس ها موفق به کاهش قیمت ها به زیر خط روند شوند، لایت کوین در روزهای آتی در بازه فشرده ای قرار خواهد گرفت.

تحلیل استلار (XLM)

در تاریخ ۲۱ سپتامبر، استلار به زیر میانگین متحرک ساده ۲۰۰ روزه (۰.۰۷ دلاری) سقوط کرد. اما خرس ها موفق نشدند از این فرصت استفاده کنند و قیمت ها را هر چه بیشتر کاهش دهند. این مسئله نشان می دهد که گاوها در سطوح پایین در مقادیر بالا خریداری کردند.

نمودار روزانه استلار 

در چند روز گذشته استلار موفق شده روند صعودی به خود بگیرد. گاوها نیز در تلاش هستند که از سد مقاومتی ۰.۰۸ دلاری عبور کنند اما تاکنون با مقاومت خرس ها مواجه شده اند. در صورتی که قیمت ها بالای سطح میانگین های متحرک باقی بماند، گاوها بار دیگر برای افزایش قیمت ها به بالای سطح ۰.۰۸ دلاری تلاش خواهند کرد. در صورت موفقیت گاوها، هدف بعدی حرکت به سمت ۰.۱ دلار خواهد بود.

با روند صعودی تدریجی میانگین های متحرک و قرار داشتن شاخص RSI در محدوده مثبت می توان گفت که گاوها دست برتر را در بازار دارند. در صورتی که خرس ها موفق به کاهش قیمت ها به زیر سطح میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه شوند، ریزش به ۰.۰۷ دلار ممکن خواهد بود. در صورت تداوم ریزش، سقوط به سطح حمایتی دور از ذهن نخواهد بود.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx