تحلیل ارزهای دیجیتال بیت کوین، ریپل، بیت کوین کش و بایننس کوین

تحلیل ارزهای دیجیتال بیت کوین، ریپل، بیت کوین کش و بایننس کوین
  • زمان مطالعه: 5دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 2245 نفر

تحلیل ارزهای دیجیتال بیت کوین، ریپل، بیت کوین کش و بایننس کوین

بیت کوین و اکثر آلت کوین ها موفق شده اند که قیمت های خود را بالای سطح حمایتی خود نگه دارند که نشان می دهد احتمالا روند صعودی ادامه خواهد داشت. با تحلیل ارزهای دیجیتال زیر همراه ما باشید.

تحلیل بیت کوین (BTC)

بیت کوین موفق شد در تاریخ ۱۲ اکتبر از سد مقاومتی ۱۱۵۰۰ دلاری عبور کند و به سمت ۱۱۷۱۹ دلار حرکت کند. اما گاوها در حفظ قیمت ها در سطوح بالا موفق نبودند. این مسئله نشان می دهد که افزایش قیمت ها باعث شده تریدرهای کوتاه مدت دست به فروش بزنند.

نمودار روزانه بیت کوین

نمودار روزانه بیت کوین

در دو روز گذشته بیت کوین با اصلاح قیمت روبرو شده اما با این وجود گاوها موفق به حفظ قیمت ها بالای سطح ۱۱۱۷۸ دلاری شده اند. میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (۱۰۹۹۹ دلاری) روند صعودی دارد و شاخص RSI نیز بالای ۶۰ قرار دارد که نشان می دهد گاوها دست برتر را دارند. درصورتی که گاوها موفق به حفظ قیمت ها شوند، ممکن است این ارز به روند صعودی خود ادامه دهد و به سمت اهداف ۱۲۰۴۸ دلاری و سپس ۱۲۴۶۰ دلاری حرکت کند.

اما درصورتی که قیمت ها از سطح میانگین ۲۰ روزه نمایی ریزش پیدا کنند،‌ خرس ها به بازار مسلط خواهند بود.

تحلیل ریپل (XRP)

گاوها موفق به افزایش قیمت ها به بالای سطح ۰.۲۶ دلاری نشدند. میانگین های ساده و نمایی مسطح هستند و شاخص RSI در محدوده نقطه میانی قرار گرفته است که نشان دهنده تعادل میان عرضه و تقاضا است.

نمودار روزانه ریپل

نمودار روزانه ریپل

درصورتی که خرس ها موفق به کاهش قیمت این ارز به زیر میانگین های متحرک ساده و نمایی شوند، این ارز روند نزولی به خود خواهد گرفت. اما در صورتی که ریپل موفق شود قیمت خود را از سطح میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (۰.۲۴ دلاری) افزایش دهد، گاوها بار دیگر برای عبور از سد مقاومتی پیش رو تلاش خواهند کرد. در صورتی که موفق به عبور و حفظ سطح ۰.۲۶ دلاری شوند، قیمت ها تا ۰.۳۰ دلار افزایش خواهند یافت.

تحلیل بیت کوین کش (BCH)

عدم موفقیت خرس ها در کاهش قیمت ها به زیر سطح میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (۲۳۴ دلاری) در ۱۲ اکتبر نشان می دهد که فشار کافی برای فروش وجود نداشت.گاوها از این فرصت استفاده کرده و در تاریخ ۱۳ اکتبر قیمت ها را به بالای سطح مقاومتی ۲۴۲ دلاری افزایش دادند.

نمودار روزانه بیت کوین کش

نمودار روزانه بیت کوین کش

میانگین های متحرک نمایی و ساده در شرف آغاز روند صعودی هستند. شاخص RSI نیز بالای ۶۸ قرار دارد که همگی نشان دهنده دست برتر گاوها است. گاوها حالا برای رسیدن به سطوح قیمتی ۲۸۰ و ۳۰۰ دلاری تلاش خواهند کرد.

تحلیل بایننس کوین (BNB)

در تاریخ ۱۲ اکتبر گاوها موفق شدند که از سد مقاومتی پیش روی خود عبور کنند اما در قدرت دادن به روند صعودی ناکام ماندند. این مسئله نشان می دهد که بین تریدرها قاطعیت وجود ندارد.

نمودار روزانه بایننس کوین

نمودار روزانه بایننس کوین

با این وجود، میانگین های ساده و نمایی روند صعودی به خود گرفته و شاخص RSI نیز در سطح ۶۴ قرار دارد که نشان می دهد گاوها کنترل را به دست گرفته اند. درصورتی که خرس ها موفق نشوند قیمت ها را به زیر ۲۹.۵ دلار کاهش دهند، گاوها بار دیگر برای افزایش قیمت به سطح ۳۳.۳ دلاری تلاش خواهند کرد. اما در صورتی که خرس ها موفق به کاهش قیمت ها به زیر سطح میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (۲۸.۳ دلاری)‌ شوند، این مسئله نشان می دهد که روند صعودی پایان یافته و باید شاهد اصلاح بود.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx